shadows of the day

shadows of the day

Saturday, October 17, 2009

answer

Respuns la scrisoarea adineaouri pusa.

Multe pretuite jupane si prietene!
Nu starile imprejur ale averilor domniei tale, ci caracterul cel nobil si plin de bunatate m-au hotarat pre mine a lua mana domniei tale. Ce se atinge despre socotinta nasterii, de mult am judecatsi am vazut ca in toata starea numai purtarea cu omenie si faptele cele bune fac pe om norocos. De pot eu, cu intaetatea insusirilor mele ceva adaoge la norocirea domniei tale, de esti domniia ta cu persoana cea pentru bucuria casii sprijonita, indestulat, de poftesti domniia ta ca pururea sa aibi o faptura credincioasa carea intru toate sa fie partasa, asa, nici eu nu ma voi rusina deaca voiu da domniei tale inima si mana mea. Grija mea care eu o voiu purta pentru toate cele ce se ating de domniia ta, aceaiasi va fi marturie cum ca noi vom petrece viiata cu bucurie; si ca acestea sa vina cat mai de curund la impliinire, aceasta numai de la domniia ta atarna. Mai de parte, raman cu adevarata observantie si dragoste,
A domniei tale, s.a.

No comments:

fans